Monday, March 29, 2010

alhamdulillah..tov dah abis!!

hari ni mrupakan hari yg trakhir aku exam..yuuhuuuu!!!!alhamdulillah ya Rabb..dahla mlm td aku duk surf internet je, tdo awl sgt..pastu bgun blik (mula2 niat untuk study),last2,tersangkut kat dpan laptop..kuang3..masa aku duk asyik surfing tu, bnyi mesej..fizah yg anto,die pun sama,tdo pastu bgun blik..die x caye aku surf internet kul 3 pg,hehehe..lpas tu,die pun nk tdo blik..laa,igtkn dh xnk tdo dh..

dlm kul 3 pg barulah aku start study ba..nasib baik smpat abis syllabus..cume yg ustaz ajr cket je aku study kt skolah..tasybih org pggil..klau x silap,perumpamaan mksudnye..sehari sblom 2,aku,esya n insyirah blik lmbt,study ba..insyirah pun ajr tasybih 2..alhamdulillah,phm jugaklaa..thanks che wan!!
aku hrp sgt aku dpt a ba..amiiin ya rabbal alamin..=)

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dhiya afina said...

esya jht!!amiin sy bijok..esya pun..

Unknown said...

amin gop sy bijok..pi hati yg udah remuk n hncur x mgkin dpt dicangtum kembali..hanya TUHAN yang tahu betapa pedih nye... =(