Wednesday, March 3, 2010

manje, i miss u!!

sepupu aku ade kucing, sumenye 6 ekor..kalau aku bosan, aku pergila main-main ngan cat-cat tu..yang paling aku syang nmeny manje..tapi dua hri lpas die dah mati..:-( sedih sangat.. manje tu memeng manje,sekali pegang je die terus bunyi.mnje sangat2!kalau die tido,cute sangat!i really miss that time!kitten2 yg lain sume nakal-nakal.patutla 3 hri sblom mnje +_+,aku nmpk muka die cekung sangat..yang lain tu name y,ketod,tk,bisu..mak die aku tak tawla nme ape..mak die juling taw..

hari tu sebelum pergi sekolah, kak tini ngan adik g umah arif(spupu ak),muka arif masam je..pastu dia cakap manje dah mati!sblom die mati tu, bnyak kali die 'dump cair'..duk kat c2 basah,duk kat cni basah..cyan die.1 hari sblom die pergi,die duk kat padang dpan umah aku.aku pun tgok kat die,kbtulan die tgok aku jgak.tak sangka tulah renungan terakhir aku kat die!!manje!!!!

2 comments:

Anonymous said...

sy rase layout ni dah ok.
simple n clean.
nmpk kemas :)

Anonymous said...

sy dh tuka url - http://fitriyyah.blogspot.com

check out my blog utk sms yg hari tu ;)